Altres Esdeveniments

La Fundació Tommy Robredo té per objectiu organitzar activitats que permetin fomentar l'esport entre les persones discapacitades. També donar a conèixer la importància de la pràctica esportiva com a benefici per a la salut física i mental i, al mateix temps, com a estímul de superació personal.

Tot i que el tennis és l'esport principal al qual dediquem la nostra atenció, també donem suport a altres projectes amb els que compartim valors i objectius. Per això, aquest mes d'abril col·laborem en el Catalunya Amputee Football Experience ,torneig mundial de les seleccions de persones amputades.

El mes de Novembre de 2010 va tenir lloc una jornada dedicada a l’esport adaptat que van seguir unes 500 persones.

L’octubre de 2009, també es va participar a la Fira de Sant Lluc d’Olot on la Fundació es va emportar el premi al millor estand en el pavelló de les entitats. El dissenyador i interiorista Jordi Vayreda va ser l’autor de la proposta que va combinar el groc i el negre, en clara al·lusió al món del tenis.