Fes un donatiu

La teva aportació és molt important per nosaltres!

Fer una donació et permetrà rebre de forma periòdica el nostre newsletter i mantenir-te informat de les nostres activitats.

Tria l'import del donatiu:

10€50€100€250€500€750€1.000€2.000€altre quantitat:

Introdueix el teu compte bancari:
(Només s'admeten comptes bancaris d'Espanya)

IBAN (ES i 2 xifres) Banc (4 xifres): Oficina (4 xifres): Control (2 xifres): Compte (10 xifres):

Introdueix les teves dades personals:

Els camps marcats amb * són obligatoris

La FUNDACIÓ TOMMY ROBREDO tractarà les teves dades personals per gestionar la teva sol·licitud, informar-te de les campanyes, activitats i iniciatives similars -inclús per mitjans electrònics- així com proposar-te noves accions de participació, tot això per aconseguir el nostre objectiu fundacional de la millora de la qualitat de vida de les persones amb algun tipus de discapacitat. A la Política de privacitat s'indica com pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.