Tur i Chamizo a la final del Santi Silvas 2016

Ambient festiu i una notable assistència de públic han marcat la tònica de la intensa jornada de semifinals del quadre nacional individual i de dobles. A les pistes del Club Natació Olot també s’hi ha disputat els partits del round robin internacional d’on han sortit victoriosos Joachim Gerad i Stephane Houdet, els número 2 i 1 a nivell mundial respectivament.

079santisilvas16_marcroca

Les grades del Club Natació Olot amb un nombrós públic

Començavem el dia amb una mala notícia: la baixa per lesió del tennista Álvaro Illobre, quart en el rànquing nacional i un dels participants del Santi Silvas des dels seus inicis. La baixa de Illobre ha posicionat a Roberto Chamizo directament a la final de demà on competirà amb Quico Tur per aconseguir el podi de l’Open 2016. Tur s’ha classificat després de vèncer a Enrique Siscar per 6-1 6-2.

013santisilvas16_marcroca

Quico Tur contra Enrique Siscar a la pista 1 del CNOlot

Les exhibicions internacionals, atrauen als olotins

Al punt del migdia, a la pista 1 del CNOlot i a ple sol, s’ha disputat un renyit i intens partit que ha enfrontat al número 2, Joachim Gerard contra el número 7, Stefan Olsson en el panorama internacional. Gerard s’ha imposat contra Olsson per un 6-4 7-6 en un partit del round robin que ha aplegat a un gran nombre de seguidors tant a les grades com a la gespa del club olotí. Per la seva banda, el millor jugador de tennis en cadira de rodes del món, Stephane Houdet ha guanyat a Quico Tur, el tercer millor jugador d’Espanya per 6-2 6-1.

043santisilvas16_marcroca

Joachim Gerard en un moment del partit

La tarda ha començat amb la final de dobles del quadre nacional que ha enfrontat a les parelles formades per Enrique Siscar/Roberto Chamizo i Iosu Villahoz/Carlos Pina. Siscar i Chamizo s'han proclamat els guanyadors del quadre nacional de dobles de l'Open Santi Silvas 2016 amb un resultat final de 6-2 6-1.

20160611_162338

Roberto Chamizo i Enrique Siscar, jugant la final de dobles del quadre nacional

La intensa jornada de partits ha finalitzat amb un enfrontament de dobles protagonitzat per les estrelles internacionals d'aquesta edició que novament han omplert les grades del CNOlot. Joachim Gerard/ Stefan Olsson contra Stephane Houdet/Quico Tur han realitzat una gran exhibició d'aquest esport adaptat on fins i tot, en el transcurs del partit s'han anat intercanviant les parelles.

houdet i QuicoTur

Houdet en primer terme disputant el quadre de dobles internacional amb Quico Tur

La final del quadre nacional individual de dobles entre Quico Tur i Enrique Siscar es jugarà demà, a les 11 del matí, a la pista 1 del Club Natació Olot. A continuació es disputarà l'exhibició final del round robin internacional entre Stephane Houdet i Joachim Gerard. L'entrega de trofeus tancarà l'edició 2016 de l'Open Santi Silvas.

Així ha quedat configurat el quadre nacional amb els seus resultats correponents.

OPEN SANTI SILVAS 2016

Los comentarios están cerrados.