Escola de Tennis

L'any 2013, coincidint amb el cinquè aniversari de la Fundació, vàrem decidir iniciar un nou repte: organitzar les classes de tennis d'un jove veí d'Olot que, després d'un accident de trànsit, va quedar en cadira de rodes. Des d'aquest moment i de forma setmanal, en Pau entrena a les instal·lacions del Club Natació Olot amb un entrenador personal. L'objectiu és que en Pau s'endinsi poc a poc en el món del tennis, augmenti la seva autonomia i capacitat de superació i, qui sap si a la llarga, convertir-se en un dels jugadors d'una propera edició de l'Open Memorial Santi Silvas.

Desde la fundació volem donar la oportunitat  a altres joves que com en Pau puguin practicar el tenis de forma habitual i ajudar-los en la seva recuperació.

escola