Acord amb l’Institut Guttmann

t-robredo-02_small

La Fundació Tommy Robredo i l’Institut Guttmann han signat un conveni de col·laboració per tal de promocionar la pràctica del tennis entre els pacients adults, joves i infantils que reben tractament neurorehabilitador al centre.

En Tommy ha signat el conveni aquest dimarts a l'Institut Guttmann i després ha compartit una estona amb el personal mèdic i els pacients de l’hospital. Amb ells ha jugat a tennis, tant amb la cadira de rodes com sense, demostrant que cada persona en funció de les seves capacitats és capaç de jugar a tennis tant si és usuari de cadira de rodes, com si es té problemes d’equilibri a conseqüència d’un traumatisme cranioencefàlic o un ictus.

No és la primera vegada que en Tommy dóna suport a altres activitats esportives de l’Institut Guttmann. Des de fa tres anys els pacients de l’Institut Guttmann participen de l'Open Santi Silvas.

Amb aquesta nova iniciativa, la Fundació continua treballant per promoure l'activitat esportiva, i especialment el tennis, a les persones discapacitades. A més de l'Open Santi Silvas, la Fundació porta l'esport adaptat a les escoles amb xerrades amb jugadors i promou altres projectes amb aquest mateix objectiu.

t-robredo-01_small