Conveni de col.laboració amb l’Obra Social La Caixa

ftr_signatura_acordcolaboracioEl director d’Àrea de Negoci de CaixaBank a la Garrotxa-Ripollès, Antoni Tremosa i Tommy Robredo, president de la Fundació Tommy Robredo, han signat un conveni de col·laboració per promoure l’esport adaptat. L’Obra Social “la Caixa” dóna suport així a les activitats que organitza, al llarg de l’any, la Fundació Tommy Robredo.

L’Open Santi Silvas és la principal activitat de la Fundació Tommy Robredo. El torneig de tenis en cadira de rodes ha estrenat aquest mes de juny nou format amb una competició nacional i la presència dels millors jugadors internacionals del moment. L’Open també ha portat centenars d’alumnes fins al Club Natació Olot, en una de les iniciatives que cada any compta amb més acceptació.

Gràcies al conveni amb l’Obra Social “la Caixa”, la Fundació Tommy Robredo continuarà portant l’esport adaptat a les escoles i ha iniciat ja un nou projecte amb l’Institut Guttmann perquè els usuaris del centre puguin practicar tenis en cadira.