Open Santi Silvas

L’Open Santi Silvas és el millor campionat de tenis en cadira de rodes que es disputa a l’estat espanyol i la principal activitat que organitza la Fundació Tommy Robredo.

2016

Tommy Robredo dirigeix l’Open Santi Silvas amb el que vol seguir el somni del seu amic Santi. Un accident de trànsit va deixar en Santi en una cadira de rodes. A partir d’aquest moment va trobar en el tennis, esport que havia practicat de ben petit al costatd’en Tommy, un estímul per tirar endavant. Després de la sevaperdua, en Tommy -juntament amb l’equip de la fundació- van posar-se a treballar en l’Open Santi Silvas a partir de les notes i idees en les que en Santi havia començat a planificar un torneig.

Hola a tots! S'acosta una nova edició del Memorial Santi Silvas. La Fundació Tommy Robredo, com a família d’en Santi, ens sentim molt orgullosos que tiri endavant.

Amb aquest Memorial, en Tommy s'ha proposat seguir el projecte que va iniciar en Santi. Penseu que un gest d’agrair perquè organitzar un torneig de tenis en cadira de rodes d’aquesta magnitud suposa una feina increïble, tot i que també és gratificant perquè aconsegueixes fer feliç a molta gent. Sobretot als jugadors que participen del Memorial que se senten reconfortats perquè l’esport els manté vius, els fa tirar endavant, els ajuda a veure la vida d'una altra manera, a ser conscients que formen part de la societat i que hi ha molta gent que vetlla per ells. I això és possible gràcies a la Fundació Tommy Robredo, als seus col·laboradors, a les institucions, les empreses, les entitats i les persones que, a títol individual o col·lectiu, donen suport a aquesta iniciativa de caire social.

Com a família d'en Santi que hem estat sempre al seu costat ajudant-lo a tirar endavant qualsevol torneig sabem que la tasca d'organització i gestió és molt complexa i que, per tant, requereix d’un esforç molt important. És per això que demanem el suport de tota la societat cap a la Fundació Tommy Robredo que organitza el Memorial Santi Silvas, al que us convidem a assistir -si l’any passat no hi vàreu poder anar- o bé a repetir si en alguna ocasió ja vàreu compartir amb nosaltres llargues i intenses jornades del millor tenis del món en cadira de rodes.

I per acabar volem donar les gràcies a en Tommy, la Magalí i a totes les persones que formen l’equip tan magnífic que organitza el Memorial Santi Silvas. Tots ells fan possible un somni fet realitat, el somni d'en Santi i de tots els que participen d’aquesta competició. A tots ells només volem dir-los que mai podrem oblidar aquest gest. Com a família d’en Santi (com a pares i germà) els ho agraïm de tot cor. Gràcies a tots!

Toni, Rosa i Ernest
Família Silvas-Vergés