CNOLOT seu un any més del Santi Silvas

Cofois d’acollir un any més l’Open Santi Silvas. D’aquesta manera, s’ha mostrat el Club Natació Olot davant d’una nova edició del torneig que representa “ un gran esdeveniment per al tennis adaptat”.

Durant 4 dies, les instal·lacions del CN Olot són, un any més, la seu de l’Open i per tant, “el nostre dia a dia dóna una volta de 360º”. “Destinem les 4 pistes de tennis per al torneig, així com bona part de la zona de gespa on s’instal·la una carpa de 150 m2 destinada als esportistes, premsa i organització”. El membres de la directiva del Club apunten que “ aquests dies també muntem un bar a peu de pista per facilitar l’accés als jugadors ja que el nostre bar es troba a la primera planta”. En aquest sentit, el Club també reforça la seva infraestructura amb una instal·lació elèctrica dedicada a donar corrent a peu de pista i a la gran carpa de la fundació, línia de wiffi d’alta velocitat i antena parabòlica que permet als jugadors estar comunicats. Fa setmanes que el CN Olot treballa i destina bona part dels seus esforços perquè tot surti a la perfecció. “Es tracta d’una iniciativa molt noble, molt ben organitzada i gestionada per part de la Fundació Tommy Robredo amb la que ens sentim molt orgullosos de formar-hi part”.

Des del Club es remarca la il·lusió i satisfacció “amb què acollim el torneig tant per la figura que va ser en Santi per nosaltres i pel que representa en Tommy, qui ha crescut a les nostres instal·lacions”.