La Fundació Tommy Robredo inicia una nova etapa

Després de sis edicions d’Open Memorial Santi Silvas, el torneig atura aquest any la seva activitat a causa dels compromisos professionals que impedien que en Tommy fos present aquest mes de juny al torneig. Per tant, la Fundació ha optat per no celebrar el Memorial aquest 2015 i començar a treballar en l’organització de nous esdeveniments.

La Fundació Tommy Robredo vol agrair la col·laboració de totes les institucions, empreses, entitats, voluntaris i particulars que, d’una manera o altra, han participat de les sis edicions de l’Open Santi Silvas, que ha permès donar a conèixer l’esport adaptat en general, i el tennis en cadira de rodes en particular. Els millors jugadors del món de tennis en cadira de rodes han participat des de la primera edició -a l’any 2009- del Memorial, que s’ha caracteritzat per una gran resposta per part del públic, de les escoles i dels voluntaris i patrocinadors que l’han ajudat a fer possible. Més de 5.000 alumnes han participat del Memorial al llarg de les seves edicions. Els circuits d’esport adaptat i les converses amb els jugadors han estat, juntament amb la competició, els grans atractius de l’Open, que ha esdevingut un mitjà de referència per apropar la societat a l’esport adaptat i, al mateix temps, reconèixer l’esforç i l’esperit de superació de les persones discapacitades.

La Fundació Tommy Robredo ha obert, doncs, una nova etapa en la qual ja s’ha començat a treballar en noves activitats dirigides a tots els públics, però especialment en els més petits, i centrades en la millora la qualitat de vida i la integració social de les persones discapacitades mitjançant la pràctica esportiva. El compromís de la Fundació és treballar en nous projectes i futures col·laboracions amb entitats i institucions, que s’anunciaran properament.