Louise Hunt, guanyadora del 6è Open Memorial Santi Silvas

Louise Hunt ha guanyat el 6è Open Memorial Santi Silvas. La britànica, número 18 del món, ha superat 7-6 (1) 6-2 la valenciana Lola Ochoa en una final que s’ha hagut d’aturar durant tres hores a causa de la pluja. Ochoa ha començat guanyant 4-2 el primer set, però Hunt ha remuntat fins a forçar el tie break que, tot i que ha estat molt disputat, ha estat finalment per la jugadora anglesa. Al segon set, després d’un parèntesi obligat per la pluja, Hunt s’ha emportat el partit i amb ell el títol.

L’actual campió del torneig, Gustavo Fernández jugarà la seva segona final consecutiva del 6è Open Memorial Santi Silvas. Fernández ha superat Stefan Olsson (campió de les quatre primeres edicions) per un doble 6-1 i ara es disputarà el títol contra David Phillipson, que aquest matí s’ha imposat a Lahcen Majdi 6-3 7-6 (7).

La jornada d’avui també ha comptat amb un clínnic amb Marc López i Andrés Velencoso. Juntament amb Tommy Robredo han protagonitzat una exhibició aquest matí a la pista central del Club Natació Olot.

La pluja ha obligat a modificar la programació i els horaris de l’última jornada del 6è Open Memorial Santi Silvas, que començarà a les 9h del matí amb els dobles femenins entre Louise Hunt i Lola Ochoa, les dues protagonistes de la final d’avui. A les 11h del matí començarà la final individual masculina entre Gustavo Fernández i David Phillipson. A continuació, es disputarà el partit de dobles masculins entre Stefan Olsson i David Phillipson contra la parella guanyadora del partit que han de jugar a primera hora de demà al matí entre Roberto Chamizo-Martín de la Puente i Sebastien Husser-Thomas Vinatier.