Segon títol per a Gustavo Fernández

Gustavo Fernández ha revalidat el títol de campió del 6è Open Memorial Santi Silvas Ford Plan Adapta. El jugador argentí -número 4 del món- ha guanyat David Phillipson per 6-3 6-1 en un partit d’un gran nivell de joc que, tot i que ha començat molt igualat i amb oportunitats per als dos jugadors, al final s’ha decantat pel jugador argentí. Després de la final, Fernández ha assegurat que “empecé un poco desconcentrado, no enfoqué realmente lo que tenía que hacer pero sabía que si ponía mi esquema tenía chance de dominarlo. Él empezó jugando muy bien en un partido muy bien trabado, pero después de un par de juegos empezó a errar más y me sentí más cómodo para ganar“.

Fernández suma així el primer títol de la temporada i la segona victòria a l’Open Memorial Santi Silvas en la segona participació consecutiva al torneig que, en dobles masculins, s’han emportat David Phillipson i Stefan Olsson. David -finalista d’aquest any- i Olsson- guanyador en les quatre primeres edicions- s’han imposat a Martín de la Puente i Roberto Chamizo per un doble 6-1. El títol de doble femení ha estat per a Louise Hunt-Lola Ochoa (guanyadora i finalista, respectivament, del 6è Open Memorial Santi Silvas) que han superat Evelyne Claverie i Pauline Helouin 6-1 6-0. De la seva banda, Enrique Siscar s’ha proclamat campió del segon quadre masculí de l’Open Santi Silvas amb la seva victòria per un doble 6-0 davant Jean-Noel Joseph.

La Fundació Tommy Robredo també ha volgut fer un reconeixement a Javier Moreno, jutge àrbitre del torneig de les últimes edicions, i al jugador suec Stefan Olsson, guanyador als anys 2009, 2010, 2011 i 2012, que ha participat de totes les edicions del Memorial.

El director del Open Memorial Santi Silvas Ford Plan Adapta, Tommy Robredo, ha agraït a voluntaris, patrocinadors i jugadors haver fet possible la sisena edició del torneig, que finalitzat aquest diumenge al migdia. “Fem una valoració més que positiva del torneig que ens ha ofert un tennis excepcional, que ha omplert les grades del Club Natació Olot. Si a tot això, li afegim les visites de mil escolars encara ens fa estar més satisfets. Robredo ha afegit que “ara ens toca descansar una mica i començar a pensar en noves iniciatives per tirar endavant aquest projecte”.