Què fem

La Fundació Tommy Robredo neix amb l'objectiu d'organitzar activitats que permetin fomentar l'esport entre persones discapacitades, principalment el tenis en cadira de rodes.

A més d'una competició de gran nivell, comptem amb activitats complementàries com exhibicions nocturnes de tennis o amb esportistes coneguts per promoure l'esport adaptat a tots els públics, especialment als més petits. En les 6 edicions del memorial ens han visitat més de 5.000 escolars que han seguit els partits, han parlat amb els jugadors i han tingut l'oportunitat d'experimentar les dificultats d'una discapacitat gràcies al nostre circuit d'esport adaptat. Com a resultat, familiaritzar i conscienciar als joves, s'ha convertit en un segona meta per a la Fundació.

qf2 qf1