Qui som

La Fundació Tommy Robredo va néixer a principis de l’any 2009 amb la intenció de complir una promesa, la promesa de crear un torneig de tenis per persones discapacitades que vaig fer al meu amic Santi Silvas. Juntament amb la meva amiga Magali, directora de la Fundació, vàrem decidir tirar endavant aquest projecte i la creació de la Fundació, a la que mica en mica es van anar adherint nous membres, per tal de seguir endavant amb la seva iniciativa.

El 6 d’abril de l’any 2009, va tenir lloc el primer acte públic de la Fundació Tommy Robredo amb la presentació de la Fundació i l’anunci de la primera edició de l’Open Memorial Santi Silvas. El somni d’en Santi es complia un any mes tard de la seva mort.

El torneig va ser la primera experiència de la Fundació en el món del tenis adaptat. L’objectiu era crear un esdeveniment a nivell professional com els que tinc l’oportunitat de jugar arreu del món. Gràcies al suport de les institucions, les empreses i fins i tot de particulars vàrem organitzar el millor torneig internacional de tenis en cadira de rodes. Un torneig especial amb gran projecció que s’ha convertit en una de les activitats més destacades de la nostra Fundació.

Tommy Robredo

qse qsd