FES-TE SOCI / SÒCIA

Al fer-te soci / sòcia rebràs de forma periòdica el nostre newsletter i entraràs al sorteig anual d'ún clínic de tennis amb en Tommy Robredo durant la celebració del torneig Open Memorial Santi Silvas.

Gràcies per la teva confiança!

Tria la teva quota periòdica:

15€30€50€altre quantitat:

Periodicitat:
MensualSemestralAnual

Introdueix el teu compte bancari:
(Només s'admeten comptes bancaris d'Espanya)

IBAN (ES i 2 xifres) Banc (4 xifres): Oficina (4 xifres): Control (2 xifres): Compte (10 xifres):

Introdueix les teves dades personals:

Els camps marcats amb * són obligatoris

LA FUNDACIÓ TOMMY ROBREDO tractarà les teves dades personals per gestionar la teva sol·licitud, informar-te de les campanyes, activitats i iniciatives similars -inclús per mitjans electrònics- així com proposar-te noves accions de participació, tot això per aconseguir el nostre objectiu fundacional de millora de la qualitat de vida de les persones amb algun tipus de discapacitat. A la Política de privacitat s'indica com pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.