CANCEL·LAT EL TORNEIG OPEN MEMORIAL SANTI SILVAS 2020

En primer lloc desitjar-vos que tot el vostre entorn familiar estigueu sans, que aquest virus acabi el mes aviat possible i que tots puguem tornar a la normalitat que tant necessitem i ens mereixem.

A la Fundació ja ho teníem tot llest per poder portar a terme una nova edició del torneig Memorial Santi Silvas i poder tornar-nos a trobar en la nostre cita anual del mes de juny. Però malgrat els nostres esforços per fer-ho, lamentem comunicar que aquesta situació d’alarma en la que tots estem immersos, ens fa impossible la seva realització en el mes de juny, i amb tota la crisis que tots estem patint, creiem que el mes adient és cancel·lar el torneig de cara a aquest 2020 i poder tornar-lo a celebrar el pròxim any quan tots estiguem recuperats al 100% .

Serà un cop anímic molt gran, i econòmicament ni en parlem, però no tinc cap dubte que tots tornarem a veure la llum i aquesta situació ens ajudarà a valorar encara més l’afortunats que som.

Per la nostra part, des de la Fundació seguim treballant dins del que podem perquè quan tot aquest estat d’alarma desaparegui, puguem seguir en les tasques de rehabilitació que fem a l’Institut Guttman, la sensibilització que portem a terme en col·legis i clubs de tenis de tot el territori català i el foment de l’esport adaptat. Podeu veure tota la informació al nostre web o a les xarxes socials de la fundació.

Des de aquí us animo a que feu tot l’esport que pugueu a casa i que aprofitem per gaudir de les nostres estimades famílies mes properes molt més del que podem fer en el nostre dia a dia, i desitjar que ens tornem a retrobar ben aviat.

Una forta abraçada

Tommy Robredo Garcés