EL SANTI SILVAS APOSTA PER UNA ‘EXPERIÈNCIA DE VIDA’ AMB UN TORNEIG JUVENIL

Setze dels millors tennistes juvenils nacionals, vuit noies i vuit nois, viuran una 'Experiència de Vida' en la present edició del Memorial Santi Silvas. Per primera vegada, un torneig juvenil es disputarà a les pistes del CNOlot, amb un objectiu no tan sols competitiu, sinó amb una clara aposta per la convivència entre els tennistes en cadira de rodes i les joves promeses del tennis.

"Des de la Fundació hem apostat per aquest torneig amb la intenció que tots aquests joves puguin compartir unes jornades vivencials amb els tennistes en cadira de rodes. Volem que sentin l'esforç de superació de tots ells, que s'integrin en els tallers amb diferents activitats de sensibilització sobre la discapacitat que organitzem per les escoles. Més enllà del resultat quan competeixin, volem aportar-los una vivència per el seu futur" explica Tommy Robredo.

Els tennistes que han estat invitats per la Fundació Tommy Robredo d'acord amb els criteris esportius marcats per la federació són:

Federación Canaria de Tenis: Tomás Quesada.

Federación de Tenis de Madrid: Alejandro Verdasco i Victoria Solís.

Federació de Tennis Com. Valenciana: Lidón Amurrio y Yeray Andrés

Federación Navarra de Tenis: Iker Gaztambide i Antonio Prat

Federació Balear de Tennis: Sara Dols

Federació Catalana de Tennis: Naroa Aranzábal, Laura Guberna, María Wang, Martina Cortal, Georgina Cegarra, Alex Padró, Luis Utrilla, Noah Regás.

La competició juvenil farà servir el sistema de round-robin, amb quatre grups de quatre jugadors. Els campions de cada grup disputaran diumenge la final.