esport i convivència en estat pur!

Primer dia de l'#OpenSantiSilvas. Bon temps, bon ambient i bon nivell esportiu. Al ritme dels partits amb les millors raquetes en cadira de rodes del panorama nacional, s'ha sumat la visita de desenes d'escolars de la Garrotxa. En total, 4 centres educatius no s'han volgut perdre una experiència única: la de posar-se a la pell d'una persona amb discapacitat mitjançant la pràctica de diferents disciplines esportives. Així s'han trobat amb diferents estacions on han jugat a bàsquet, han realitzat un circuit d'obstacles i s'han posat un antifaç per fer blind tennis, tennis amb persones amb discapacitat visual.

Cares d'esforç, cares de sorpresa, cares d'alegria, cares de satisfacció. Un reguitzell de sentiments i emocions són els que han viscut els nens i nenes de les escoles Bisaroques, Morrot i La Bòbila de Les Preses.

Intensos partits a les diferents pistes del Club Natació Olot que han deixat el quadre individual de competició dels jugadors en cadira de rodes de la següent manera: Kike Siscar vs Jorge Iglesias; Arturo Montes vs José Coronada; Jordi Ros vs Juanjo Rodríguez; Juan Gutiérrez vs Siscu Prat.

Partits que han donat pas a un intens i disputat round- robin protagonitzat per les joves promeses del tennis espanyol. 8 nois i 8 noies procedents de les Federacions Catalana, Balear, Valenciana, Canària, Navarra i Madrilenya. Tots ells han mostrat el seu millor joc i han suat de valent la samarreta per aconseguir una bona posició davant la mirada atenta d'una representació d'alumnes de l'escola Pla de Dalt d'Olot. Gran dia de competició el viscut pels convidats d'excepció del torneig  però també gran dia de convivència tan amb els escolars com els jugadors en cadira de rodes.

Hem tancat la jornada amb la competició de dobles del quadre nacional d'on n'han sortit vencedors: Kike Siscar i Josu Vilahoz; Jorge Iglesias i Juan Gutiérrez; Arturo Montes i Luis Redondo i Siscu Prat i Lola Ochoa.

Demà a partir de les 10 del matí comencem una nova jornada de competició amb el següent ordre de joc.