Passió pel tennis en cadira de rodes!

Tots van arribar al tennis en cadira de rodes per vies i situacions molt diferents, però per tots aquesta disciplina, s’ha convertit en la seva passió, en la millor manera de superar-se a sí mateixos i no posar-se limitacions. Els aporta sacrificis i satisfaccions, però per sobre de tot, els fa sentir lliures. L'Open Santi Silvas torna del 14 al 17 de juny amb 16 jugadors d'excepció.

Kike Siscar, Siscu Prat, Juanjo Rodríguez, Arturo Montes i José Coronado tornaran a mostrar el seu joc a les pistes del Club Natació Olot. Mentre que per el guanyador del torneig 2017, Kike Siscar, el seu primer contacte amb el tennis en cadira de rodes va ser per casualitat, pel número 2, Siscu Prat, va ser a través de la pràctica de l'esquí. Per la seva banda, Juanjo Rodríguez defineix la pràctica d'aquest esport com una filosofia de vida i s'ha convertit en l'epicentre del seu dia a dia. En la mateixa línia es posicionen, Montes i Coronado. Mentre el primer hi va accedir mitjançant una exhibició, el segon va ser a través del programa de rehabilitació i recuperació de l'Institut Guttmann. Dues maneres molt diferents però amb un mateix fi la satisfacció de sentir-se més autònoms.

Els llistat de jugadors del Santi Silvas continua amb Carlos Pina, Jorge Iglesias, Josu Villahoz, Juan Gutiérrez i Dani Prada. Tots ells van ser l'any passat al torneig olotí i tots ells van arribar al món del tennis en cadira de rodes de formes ben diferents. Per Pina la pràctica del tennis li serveix com a entrenament per una de les seves passions: el tiro. Per Iglesias i Villahoz, amants de l'esport en general i jugadors de bàsquet, els aporta la satisfacció de practicar un esport amb el plus de la competició i superació com a ingredients indispensables. Gutiérrez i Prada gaudeixen amb aquest esport perquè a banda de mantenir-los en forma, també els fa sentir capaços de superar-se i sortir de les seves limitacions.

Tanca el quadre de jugadors Francisco Ruiz, Luis Redondo Lola Ochoa, Pau Martín, Paloma Oñate i Jordi Ros. Ruiz i Redondo s'estrenen com a jugadors de l'open amb una trajectòria de triomfs a les seves espatlles. L'un campió de la Lliga i la Copa del Rey de bàsquet i l'altre, professional de l'esgrima que el va portar als Jocs Paralímpics Pekín el 2008. Per la seva banda, Ochoa i Martín que repeteixen a les pistes del club olotí coincideixen en què el tennis en cadira de rodes s'ha convertit en la seva passió i els aporta una sensació de llibertat que el fa sortir de la cadira. Una sensació que també comparteixen Oñate i Ros. Asseguren que, ara mateix,  el tennis cadira té molt potencial. Hi ha molta gent, dins i fora de la pista, que s'està movent perquè el tennis cadira tiri endavant i el millor exemple el tenim a Olot.

Tots ells formen el quadre nacional de l'Open Santi Silvas 2018 que es disputarà a les pistes del Club Natació Olot del 14 al 17 de juny.