Sense barreres! Competició, diversió i emoció a flor de pell!

Gran jornada la viscuda avui a l'Open Santi Silvas. Tercer dia marcat per la competició, la diversió i l'emoció a flor de pell. Hem conegut els finalistes del torneig, hem gaudit del bon humor i professionalitat de dos convidats d'excepció, hem quedat bocabadats amb el blind tennis i hem acabat amb els guanyadors del quadre de dobles! Molta intensitat sota un sol aclaparador i asfixiant que no ha donat ni un segon de treva a els jugadors, voluntaris, recull pilotes, convidats i públic que s'ha apropat fins a les instal·lacions del Club Natació Olot.

Una imatge diu més que mil paraules. Ells són els dos finalistes de l'Open Santi Silvas 2017. Dos grans lluitadors que no ho han tingut gens fàcil però que al final s'han imposat als seus respectius contrincants. Kike Siscar vs Álvaro Illobre i Siscu Prat vs Juanjo Rodríguez. L'altre resultat de la jornada ha arribat a última hora de la tarda amb la final del quadre de dobles on Kike Siscar i Álvaro Illobre s'han imposat davant Jorge Iglesias i Arturo Montes.

I de la competició, a la diversió!

Gran espectacle de diversió i professionalitat al punt del migdia. Tommy Robredo ha estat acompanyat per dos grans personatges en els seus respectius mons. Per una banda, el tennista valencià, Pablo Andújar i per l'altre, l'humorista David Guapo. Ambdós han fet suar de valent al president de la Fundació Tommy Robredo. Junts han protagonitzat un distret i còmic clínic amb grans moments.

Rosa Serra és una persona "molt especial i estimada per la Fundació. Ella va és l'autora del nostre logotip i ella, la passada edició, va rebre el nostre reconeixement per la seva tasca i implicació amb nosaltres". Avui, Rosa Serra ha sorprès a en Tommy amb una maqueta de la seva pròxima escultura per al Club Tennis Girona.

Sense barreres!

Un altre dels plats forts del dia ha sigut l'exhibició de Blind Tennis, tennis per a cecs i amb discapacitats visuals que ha realitzat Sound Tennis amb 6 jugadors de diferents nivells. Bocabadat. Així, és com ha quedat el públic assistent. Ready. Yes. Play. Els indicacions crucials per començar la partida.

Fins a la pista 1 del torneig s'hi ha desplaçat el jove comentarista esportiu de Ràdio Olot amb els partits de l'Unió Esportiva Olot. Pere Ribes s'ha atrevit amb el Blind Tennis. "No m'he sentit nerviós perquè sabia que no era cap torneig. M'ha costat molt de tocar les pilotes però m'ho he passat molt bé" ha assegurat Ribes qui ha deixat clar, però que no la seva passió és el futbol. Qui tampoc s’ha volgut perdre l’experiència ha sigut en Tommy qui comprovat a la seva pell la dificultat de jugar al que tan bé se li dona, però sense cap mena de visió.

Demà a primera hora els diferents quadres de consolació i a les 11 del matí la gran final al Club Natació Olot!