Un torneig especial. Un torneig de tennistes!

Són les paraules del guanyador. Kike Siscar visiblement emocionat s'ha proclamat guanyador del Memorial Santi Silvas 2018 i ha revalidat, d'aquesta manera, el títol que va aconseguir la passada edició. Sempre em demanen perquè és un torneig tan especial i estimat per mi. Perquè és un torneig de tennis. Ens sentim professionals. Ens sentim estimats i cuidats i això no ho tenim ni ho experimentem a cap més lloc

Ha sigut una final molt emotiva. Siscar s'ha enfrontat a un dels veterans i íntims amics de la família del torneig. Un Juanjo Rodríguez nerviós, emocionat i que ha disputat la seva primera final, després de nou edicions, i ho ha fet amb la cadira d'en Santi. Ha sigut una final molt esperada i desitjada durant molts anys i la meva intenció, ha estat representar al màxim de bé possible al meu amic.

Avui però a les pistes del Club Natació Olot s'han disputat dos finals més. Les finals del round-robin del torneig juvenil sub14, la gran novetat d'aquest 2018. Una aposta que es tanca amb un balanç més que positiu tant pel gran nivell esportiu i de competició com per l'experiència de vida i conviència de les joves promeses del tennis español amb els protagonistes del Memorial. S'emporten una autèntica lliçó de vida i així ho ha remarcat, Tommy Robredo. En la categoria femenina, ha guanyat Lidon Amurrio de la Federació de Tennis de la Comunitat Valenciana, i en el quadre masculí, s'han imposat Alejandro Verdasco de la Federació de Tennis de Madrid.

Moltes gràcies a tots els que han rere any confieu i aposteu per aquest projecte que neix de l'amistat i el compromís. Moltes gràcies a tots els que ens ajudeu a mantenir viu el somni d'en Santi Silvas i a fer visible l'esforç de superació i alt nivell esportiu dels protagonistes del Memorial.