L’esport Adaptat a les aules

Les activitats dirigides als més joves ha estat, des dels inicis, una de les nostres principals prioritats.

Un dels èxits de l’Open Santi Silvas ha estat les nombroses visites que cada any han portat més alumnes a les pistes del Club Natació Olot. Els tallers d’esports adaptat han estat, sens dubte, una de les activitats amb més acceptació per part dels centres educatius.

La Fundació Tommy Robredo també ha portat l’esport a les escoles. Quico Tur, jugador de tennis en cadira de rodes, és un dels jugadors que ha compartit la seva experiència personal amb escolars de diferents centres educatius de les nostres comarques. Hem viscut grans moments a les aules!

Volem demostrar que una discapacitat es simplement una diferencia respecte a altres persones que no et fa inferior, simplement et fa diferent. La nostra prioritat es normalitzar aquesta diferencia entre els mes joves

• Visita als centres educatius d’un esportista discapacitat referent per explicar les seves vivències, dificultats i el que creiem més important: la força de voluntat i esperit de superació diari.
  • Foment de l’esport com a mitjà d’integració social. Els alumnes tenen la possibilitat de viure l’experiència del tennis en cadira de rodes en primera persona.

PROPERES VISITES:

18/06/2020 Escola Sant Roc d'Olot